#AlegeSmart

Întrebări frecvente

Ce modalități de plată exista?

Momentan, avem activată doar opțiunea de plată la livrare când ajunge curierul la tine. Ne-am dori să adăugăm și plata cu cardul în viitorul apropiat! 😊

Nu am primit coletul, ce fac?

In cazul in care au trecut 2-3 zile lucratoare si nu ati primit coletul dupa confirmarea telefonica, va rugam sa ne contacti imediat:

Telefon : 0753693639

Email : smartxonline3@gmail.com

SAU

formularul de contact alăturat.

Cum pot face retur unui produs comandat?

Pentru a initia returul produsului / produselor va rugam sa accesati pagina dedicata – aici.

În câte zile ajunge coletul la mine?

Facem tot posibilul ca atunci când o comandă este plasată să fie procesată cât mai rapid. Termenul de livrare poate varia intre 1 până la 2-3 zile lucrătoare. 

Nu ai gasit raspuns?

Email: smartxonline3@gmail.com
Telefon: 0753693639

Te putem ajuta?

Scrie intrebare ta mai jos