#AlegeSmart
Întrebări frecvente
Ce modalități de plată exista?
Momentan, avem activată doar opțiunea de plată la livrare când ajunge curierul la tine. Ne-am dori să adăugăm și plata cu cardul în viitorul apropiat! 😊
Nu am primit coletul, ce fac?
In cazul in care au trecut 2-3 zile lucratoare si nu ati primit coletul dupa confirmarea telefonica, va rugam sa ne contacti imediat:
Telefon : 0753693639
Email : smartxonline3@gmail.com
SAU
formularul de contact alăturat.
Cum pot face retur unui produs comandat?
Pentru a initia returul produsului / produselor va rugam sa accesati pagina dedicata – aici.
În câte zile ajunge coletul la mine?
Facem tot posibilul ca atunci când o comandă este plasată să fie procesată cât mai rapid. Termenul de livrare poate varia intre 1 până la 2-3 zile lucrătoare.
Nu ai gasit raspuns?
Email: smartxonline3@gmail.com
Telefon: 0753693639
Te putem ajuta?